Call me when you're sober

Hade musikal idag då, Var kul (som vanligt) och fick ju med Mika också x) Så nu är hon med i musikalen också och jag hoppas att hon fortsätter vara det. Dock fick jag och Anna släpa med henne xD
Fick även besök av Linus på skolan och det var jävligt kul men fick en liten chock eftersom han inte hade förvarnat en överhuvudtaget x'D Men var kul o träffa honom eftersom det var ett tag sedan jag gjorde det sist.

Nästa vecka är sista skolveckan innan sportlovet, skönt. Har heldagar med musikal 2 elr 3dagar nästa vecka, wiiie!
Får väl se om jag hittar på något på sportlovet eller om jag bara sover bort hela lovet x'D

Igår var ja på Boda borg med konfagänget, Var skit kul även fast min grupp bara klarade 2banor *duktiga*. Körde även laserhall, Aldrig mer alltså xD Mådde illa och kändes som om jag skulle svimma när jag kom ut därifrån men kul var det.

Aja ska snart gå o sova iaf, Är trött och är inte speciellt kry.

Stumpan
Min bebis får stå för bilden i dethär inlägget♥

Kommentarer
Postat av: mikimonky

Tips:

Det blir mycket snyggare när bilden täcker hela bloggen (nästan)

mn ser också bilden tydligare :)

2012-02-25 @ 20:28:48
URL: http://mikimonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0