3. Dina kompisar

Jaaa mina kompisar då xD

Madde:
Den som jag känt kortast tid men som jag definitivt har mest gemensamt med och som alltid får mig på bra humör hur dåligt humör jag än är på xD
Har träffat henne engång och det var i sommras och den tid hon var här var typ bästa på hela sommaren xD
Har lika sjuk humor som mig och är en av dom som jag litar mest på även fast jag inte känt henne speciellt länge.

Anna:
En av mina bästa vänner och även min släkting. Hon finns nästan alltid där för en och har stöttat mig grymt mycket och betyder grymt mycket för mig. Var väldigt mycket med henne förut men inte så mycket längre vilket är grymt synd.

Linnea:
Min barndomsvän, Har känt henne hela livet och vet inte hur jag skulle klara mig utan henne. Den av mina vänner jag bor närmast och en av dom jag litar på mest och kan berätta allt för. Hon är seriöst som en syster för mig.

Desiree:
Också en av mina bästa vänner. Lärde känna henne för ganska så länge sedan men tappade kontaken med henne vilket var synd, Fick åter kontaken med henne när jag gick i 6:an tror jag. Tillbringade väldigt mycket tid med henne i sommras och hade grymt kul xD En av dom som jag ALDRIG vill förlora som kompis.

Rebecka:
Också en som jag fick kontakt med för länge sedan men tappade den och fick åter den när jag gick i 6:an tror jag. Ser henne som en av mina bästa vänner men har glidit ifrån henne väldigt mycket sen hon började på gymnasium och vi inte träffas överhuvudtaget längre.

Jaaa det var mina kompisar, Är fler också men orkar inte skriva upp alla xD


Kommentarer
Postat av: ♥ Linnea

2012-01-29 @ 22:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0